fbq('track', 'ViewContent');
was successfully added to your cart.

Valentijnsdag – Hou jij van je klanten?

Valentijnsdag, een prachtige dag om met de liefde bezig te zijn. Realiseer je hoe belangrijk het is dat jij van je klanten houdt?

Valentijnsdag is voor mij een hele bijzondere dag. Het is namelijk de dag waarop 13 jaar geleden mijn jongste dochter is geboren. Vandaag hebben we daarom ook een gezellige dag gehad met bezoek, taart, cadeaus en gezelligheid. Aan het eind van deze dag wil ik toch ook nog graag mijn gedachten over zakelijke liefde met je delen.

Valentijnsdag gaat over de liefde. Veelal wordt dit beperkt tot de amoreuze liefde voor je partner of een geheime liefde. Vandaag zag ik ook al veel berichtjes over de liefde voor jezelf. Ook die is heel belangrijk wat mij betreft.

Wat zou er gebeuren als je vandaag (maar ook de andere dagen in het jaar) aandacht zou besteden aan de liefde voor je klanten? Kun jij echte liefde voelen voor je klanten? Dan heb ik het niet over verliefdheid natuurlijk. Waar ik op doel is een diep gevoel van liefde, van waardering, dankbaarheid en verbondenheid.

In mijn online programma “Intuïtieve Business Boost Programma” heb ik een prachtige oefening waarin je je op een diepgaand niveau verbindt met je klant. Ik geloof namelijk dat je vanuit deze diepe, liefdevolle verbinding het beste zaken kunt doen. Ik geloof ook dat dit de beste marketing is die er bestaat. Gewoon iedere dag in een meditatie je op diepgaand niveau verbinden met je potentiële klanten (en je bestaande klanten) en de liefde en dankbaarheid voor hen voelen.

Het gaat misschien nog wel verder. Kun je ook de liefde voelen voor de klant van de klant? Want deze heeft ook baat bij wat jij jouw klanten biedt? Kun je je verbinden met deze klant van de klant? Kun je voelen dat jouw dienst, jouw product een rimpeleffect heeft en veel meer mensen beïnvloedt dan alleen jouw directe klant? Op die manier verbind je je vanuit liefde met het resultaat van jouw werk.

Een leuk extraatje is als je ook de liefde kunt voelen voor je dienst of product en voor je bedrijf. Ga maar eens zitten en verbind je met je product of dienst. Voel de verbinding vanuit je hart en laat de liefde naar je product of dienst stromen. Doe hetzelfde met je bedrijf.

En vanuit daar laat je de liefde doorstromen richting je klanten, je potentiële klanten, de klanten van je klanten en zo verder.

Voor je het weet zit je in een stroom van zakelijke liefde. Heerlijk!

Een fijne Valentijnsdag gewenst.

Leave a Reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.