In de workshop “Intuïtieve Marketing” gaan we op een hele nieuwe, eigentijdse en eenvoudige wijze aan de slag met marketing. We gaan gebruik maken van ons onderbewuste; onze intuïtie. Dit blijkt een heel krachtige en nauwkeurige bron te zijn waar veel ondernemers nog te weinig gebruik van maken.
Speciale methodes helpen je intuïtief te werk te gaan
Speciaal voor deze workshop heb ik een aantal methodes geselecteerd die je helpen om de bron van je intuïtie aan te boren en de informatie te vertalen naar een actieplan waar je direct mee aan de slag kunt. We zullen gebruik maken van:
We zullen dus geen gebruik maken van SWOT, de 5 Ps of de BCG matrix. Dit zijn methodes waarbij je je de ratio gebruikt. Ik heb ervoor gekozen om deze workshop alleen maar met de intuïtie te werken, omdat mijn ervaring is dat dat heel sterk werkt. Deze workshop kan als aanvulling op de rationele methodes of op zichzelf staand gebruikt worden.
Jouw persoonlijke rol wordt helder
Je zult merken dat door deze aanpak jouw persoonlijke verantwoordelijkheid en rol in de marketing wordt belicht. We gaan marketing niet als iets klinisch benaderen. Jij als persoon wordt volledig meegenomen. Hierdoor kun je ook zelf actie ondernemen en ben je niet afhankelijk van anderen om meer klanten te krijgen. Het kan zijn dat er met name persoonlijke zaken naar boven komen die op je actielijst komen. Het kan ook zijn dat er juist wat zakelijkere acties op komen. Dat weet ik van tevoren niet. Dat laten we tijdens de dag ontstaan.
In de workshop zul je ook je intuïtie meer leren kennen doordat je de innerlijke signalen meer gaat herkennen. Door de rust, de meditaties en de uitnodiging om de fysieke signalen van je lichaam te herkennen, krijg je contact met andere informatiebronnen dan alleen je hersenen.
Wat levert de workshop jou op?
Aan het einde van de workshop heb je het volgende bereikt:
- Je hebt op een intuïtieve manier ontdekt wat jouw ideale marketingaanpak is
- Je hebt inzicht in wat er op een onderbewust niveau speelt tussen jou en je (potentiële) klanten wat van belang is voor je marketing
- Je hebt meer inzicht in hoe jouw intuïtie werkt en hoe je die kunt gebruiken in je marketing
- Je ontdekt welke informatie je onderbewust naar de markt uitzendt en welke onuitgesproken informatie je uit de markt kunt halen die je kunt gebruiken voor jouw ideale marketing- en acquisitie-aanpak.
- Je hebt contact gelegd met anderen over dit onderwerp en hebt met hen ervaringen en kennis kunnen uitwisselen
Voor wie?
De workshop is bedoeld voor iedereen die meer klanten wil en hier op een intuïtieve, nieuwe manier mee aan de slag wil. Hij is specifiek interessant voor ZZP-ers omdat het bedrijf en de persoon overlappen.